چرا نمی توانم کسانی را که مرا در اینستاگرام دنبال می کنند ببینم؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



من در این وبسایت درباره خرید ممبر تلگرام و خرید ممبر فیک تلگرام خرید ممبر واقعی تلگرام خرید فالوور اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام و باربری آنلاین بارسی و به طور کلی برای دنیای دیجیتال صحبت میکنم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید محتوا و آدرس mcontent.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 32
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 35
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 143
:: بازدید ماه : 142
:: بازدید سال : 403
:: بازدید کلی : 1481

RSS

Powered By
loxblog.Com

چرا نمی توانم کسانی را که مرا در اینستاگرام دنبال می کنند ببینم؟
دو شنبه 11 اسفند 1399 ساعت 12:49 | بازدید : 86 | نوشته ‌شده به دست مارال | ( نظرات )

بعضی اوقات چنین مشکلاتی ممکن است در اینستاگرام بوجود بیایند ، بلافاصله اتفاق می افتند و معمولاً هیچ کس از محیط تجربه نکرده است. می توانم چند پیشنهاد و پیشنهاد برای رفع این مشکل ارائه دهم. اگر می گویید فالوورهای اینستاگرام من قابل مشاهده نیستند ، می توانید آنچه را که در زیر گفتم امتحان کنید. شما همچنین میتوانید با خرید فالوور فیک اینستاگرام فروش خود را افزایش دهید.
چگونه حل کنم که نمی توانم کسانی را که مرا دنبال می کنند در اینستاگرام ببینم؟
1- با حذف حافظه پنهان و داده های برنامه دوباره امتحان کنید.
نمی توانم افرادی را که در اینستاگرام دنبال می کنم ببینم
نمی توانم افرادی را که در اینستاگرام دنبال می کنم ببینم
این ممکن است یک خطای لحظه ای یا یک مشکل مربوط به برنامه باشد. با پاک کردن تاریخچه برنامه می توانید آن را آزمایش کنید. برنامه ها را از تنظیمات تلفن خود وارد کنید. با کلیک بر روی برنامه Instagram حافظه پنهان و داده ها را حذف کنید. اگر با ورود مجدد به برنامه دوباره بهتر شد ، تست کنید.
2- برنامه را پاک کرده و دوباره نصب کنید.
من نمی توانم دنبال کنندگان و دنبال کنندگان خود را در اینستاگرام ببینم
من نمی توانم دنبال کنندگان و دنبال کنندگان خود را در اینستاگرام ببینم
با حذف نصب برنامه از تلفن و نصب مجدد ، می توانید آزمایش کنید که آیا این مشکل به دلیل وجود برنامه است. برنامه را با تمام داده های آن از دستگاه خود حذف نصب کرده و دوباره از بازار دستگاه خود نصب کنید. با ورود به حساب خود آن را بررسی کنید.
3- ممکن است حساب شما مسدود شود ، کمی صبر کنید.
تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام نشان داده نمی شود
تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام نشان داده نمی شود
اگر مراحل بالا برای شما مفید نبود ، مشکل باید مربوط به حساب باشد. اگر بگویید که نمی توانید افرادی را که در اینستاگرام دنبال می کنم مشاهده کنید ، ممکن است حساب شما پس از شکایت مسدود شده باشد یا حساب شما در حال بررسی است. در این حالت ، تنها راه حل این است که صبر کنید تا بررسی تمام شود. شما هرگز نمی دانید که چه مدت طول خواهد کشید زیرا اینستاگرام اطلاعاتی در مورد آن نمی دهد.

مراحلی که در بالا ذکر کردم راه حلهایی است که باید امتحان شود یا باید در این صورت انجام شود. شما می توانید آن را امتحان کنید برای مشکلی که من نمی توانم افرادی را که در اینستاگرام دنبال می کنم ببینم.

 

یکی از ویژگی های اینستاگرام ، که به خصوص در مورد "stalkers" محبوب است ، به دلایل حریم خصوصی کاربر خاتمه می یابد. از امروز ، برگه "ردیابی" که توسط کاربران استفاده می شود تا ببیند افراد و صفحات دیگران چه چیزی را دوست دارند و چه کسانی را دنبال می کنند تاریخچه است.
اگر "بخش دنبال کردن اینستاگرام قابل مشاهده نیست" ، به همین دلیل است! 


شبکه اجتماعی اینستاگرام تب "رهگیری" را در برنامه خود حذف می کند. کاربران دیگر نمی توانند از طریق این برگه به ​​جستجوی فعالیت های دوستان خود بپردازند ، به عبارت دیگر ، آنها نمی توانند "ساقه" شوند.


این تصمیم که توسط اینستاگرام به این دلیل گرفته شده که حریم خصوصی کاربران را تهدید می کند ، به تدریج اجرا می شود. در پایان این هفته ، این برگه به ​​طور کامل از همه کاربران حذف خواهد شد.

بنابراین ، دلیل افزایش شکایات مانند "بخش ردیابی اینستاگرام قابل مشاهده نیست" از امروز در این تصمیم گرفته شده توسط اینستاگرام نهفته است.

کاربران از تب "رهگیری" استفاده می کردند تا ببینند چه صفحاتی را دنبال می کنند و کاربران دیگر چه چیزهایی را دوست دارند و چه کسانی را دنبال می کنند.

حرکت سایر افراد قابل جستجو نیست

با حذف برگه "ردیابی" ، اکنون کاربران می توانند فقط حرکات خود را هنگام کلیک روی برگه "قلب" در برنامه مشاهده کنند. این شبکه اجتماعی اکنون کاربرانی را که می خواهند چیزهای جدیدی کشف کنند به جای برگه "Follow" به برگه "Discover" هدایت می کند.


گرچه برگه "Tracking" مورد علاقه "stalkers" بود ، اما همچنین توسط بسیاری از کاربران به عنوان ویژگی ای که حریم خصوصی آنها را تهدید می کند مورد انتقاد قرار گرفت.

با ادامه مراحل جدید خود در زمینه حفظ حریم خصوصی ، انتظار می رود که اینستاگرام تعداد لایک ها و نظراتی را که قبلاً در کشورهای خاص در کشورهای بیشتری فعال کرده است مخفی کند.

منبع:

http://lish.ir/1WlE




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: